№ п\п | Найменування рішень | Індекс
|
Сторінка |
1. | Про підсумки розгляду звернень громадян у 2018 році | 31.01.2019
№ 1 |
|
2. | Про перереєстрацію громадян, які перебувають на квартирному обліку при виконкомі міської ради | 31.01.2019
№ 2 |
|
3. | Про зміну договорів найму на житлові приміщення | 31.01.2019
№ 3 |
|
4. | Про заселення пустуючої квартири | 31.01.2019
№ 4 |
УКРАЇНА
УКРАЇНСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
Від __31.01.2019___№__1__
м. Українськ
Про підсумки роботи зі зверненнями
громадян у виконкомі Української
міської ради за 2018 рік
Заслухавши і обговоривши довідку про стан організації роботи зі зверненнями громадян, виконком міської ради відмічає наступне.
Загальна кількість звернень до виконкому за 12 місяців 2018 року збільшилась на 1,2% проти 12 місяців 2017 року і складає 83 звернення, з них 5 звернень через органи влади вищого рівня – Донецьку обласну державну адміністрацію, Адміністрацію Президента України. Протягом 12 місяців 2018 року надходження колективних звернень залишилося незмінним і склало 10 звернень, повторних звернень протягом 12 місяців 2018 року не надходило.
Протягом 12 місяців 2018 року до виконкому Української міської ради через Урядову гарячу лінію надійшло 69 звернень, що на 30,2% більше ніж у аналогічному періоді 2017 року (53 звернення).
Протягом 12 місяців 2017 року до виконкому Української міської ради звернення через Донецький обласний контактний центр не надходили.
У виконкомі міської ради щоденно працює «Телефон довіри», на який звернулися 21 громадян, 18 звернень вирішені позитивно.
За спектром і характером основні питання, з якими зверталися громадяни, характеризуються таким чином:
- питання соціального захисту займають перше місце і складають 29 або 34,5% від загальної кількості питань;
- на другому місці питання комунального господарства, їх 25 або 29,7% від загальної кількості питань;
- на третьому місці питання житлового господарства, їх 15 або 17,8% від загальної кількості.
Особисті прийоми громадян проводилися згідно затвердженого графіку. Графіки прийому громадян в міській раді оприлюднені в газеті «Наша зоря» за № 2 (10498) від 18.01.2018 року.
За 12 місяців 2018 року проведено 12 засідань комісії з питань розгляду звернення громадян, на яких розглянуто про підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконкомі Української міської ради за 2017 рік, за І квартал, І півріччя, 9 місяців 2018 року, заслухано доповіді начальника дільниці міськводоканалу м. Українська Селидівського ВУВКГ, про результати перевірки стану роботи зі зверненнями громадян на дільниці міськводоканалу Селидівського ВУВКГ, ЦЗФ «Україна», на ВП «Шахті «Україна».
Проведено 8 «Днів контролю», на яких розглянуто 10 звернень, заявники не мають претензій та зауважень до виконавців.
Підсумки роботи із зверненнями громадян було розглянуто на засіданнях виконкому від 31.01.2018 року № 1, від 26.07.2018 року № 47.
Рішенням виконавчого комітету від 28.12.2018 року № 86 були затверджені графіки:
– проведення особистого прийому громадян керівними працівниками виконкому Української міської ради у 2019 році;
– проведення виїзного прийому громадян керівними працівниками виконкому Української міської ради у 2019 році;
– проведення телефонного зв’язку з населенням «Пряма лінія» керівними працівниками виконкому Української міської ради у 2019 році;
– проведення прийому осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги з питань, що належать до компетенції виконкому Української міської ради на 2019рік.
З метою покращення роботи по розгляду звернень громадян, керуючись п. п. 1 п. «б» ст. 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради
ВИРІШИВ:
- Аналітичну довідку «Про підсумки розгляду звернень громадян у виконкомі Української міської ради за 2018 рік» взяти до відома.
- Спеціалісту І категорії з питань розгляду звернень громадян Варгатій Л.С. проводити щомісячний моніторинг звернень, які надійшли до виконкому міської ради.
- З метою удосконалення практики розгляду звернень громадян з особистих питань у виконкомі Української міської ради:
3.1. Затвердити порядок організації і проведення особистого та виїзного прийому громадян і телефонного зв’язку з населенням «Пряма лінія» керівними працівниками виконкому міської ради (додається).
3.2. Затвердити порядок опрацювання та розгляду письмових звернень громадян у виконкомі міської ради (додається).
- Затвердити графік перевірки стану роботи зі зверненнями громадян на підприємствах та організаціях міста на 2019 рік (додається).
- Затвердити графік заслуховування доповідей керівника комунального підприємства міста про стан роботи зі зверненням громадян (додається).
- Затвердити склад комісії з питань розгляду звернень громадян, положення про комісію з питань розгляду звернень громадян, графік проведення засідання комісії (додається).
- Затвердити склад робочої групи з проведення перевірок результатів розгляду звернень громадян, положення про порядок проведення у виконкомі «Дня контролю», графіки проведення «Дня контролю» (додається).
- Затвердити положення про організацію «Телефону довіри» (додається).
- Затвердити Порядок розгляду звернень осіб, які звернулися до виконкому Української міської ради за безоплатною первинною допомогою (додається).
- Координацію щодо виконання рішення покласти на спеціаліста І категорії з питань розгляду звернень громадян Варгату Л.С.
- Контроль за виконанням рішення покласти на секретаря виконкому Алексєєва В.Я.
Міський голова С.В.ЯЩЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням виконкому міської ради
від 31.01.2019___№__1__
ПОРЯДОК
організації і проведення особистого та виїзного прийому
громадян і телефонного зв’язку з населенням «Пряма лінія»
керівними працівниками виконкому міської ради
1 Загальні положення
Цей Порядок розроблено відповідно до Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указів Президента України №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», і визначає основні вимоги до організації і проведення особистого прийому громадян у виконкомі міської ради, прийому за місцем проживання громадян (виїзні прийоми) і телефонного зв’язку «Пряма лінія» з населенням керівними працівниками виконкому міської ради.
- Порядок організації і проведення особистого прийому
громадян у виконкомі міської ради
- Прийом громадян здійснюється щоденно у виконкомі міської ради в установлені графіком дні з 800 до 1200 та з 1300 до 1600.
- Інформація про порядок особистого прийому громадян у виконкомі міської ради і графіки прийому публікуються у засобах масової інформації, розміщуються на інформаційному стенді виконкому міської ради.
- Під час проведення особистого прийому громадян можуть бути присутні їх представники, повноваження яких оформлені в установленому порядку, та особи, які перебувають у родинних відносинах з цими громадянами (крім неповнолітніх дітей). Присутність сторонніх осіб під час проведення особистого прийому громадян не допускається.
- Особистий прийом громадян міським головою, заступником міського голови, секретарем ради, секретарем виконкому проводиться згідно із затвердженим графіком з питань, вирішення яких належить до повноважень міської ради, а також відповідно до функціонального розподілу обов’язків між керівними працівниками виконкому міської ради.
4.1. Прийом Героїв Радянського Союзу, Героїв України, Героїв Соціалістичної праці, інвалідів Великої Вітчизняної Війни проводиться особисто міським головою, його заступником першочергово у дні прийому, згідно з графіком.
- Особистий прийом громадян міським головою здійснюється згідно з графіком, без попереднього запису, в порядку черговості громадян, які прийшли на прийом.
- Запис громадян на особистий прийом міського голови, його заступником здійснюється у день їх прийому спеціалістом з питань розгляду звернень громадян, на картках обліку особистого прийому громадян, для чого з’ясовує прізвище, ім’я та по-батькові, місце проживання громадянина та зміст порушеного питання.
- Під час проведення прийому громадян спеціаліст з питань розгляду звернень громадян відповідальний за організацію і проведення особистого прийому громадян у виконкомі міської ради.
7.1. Забезпечує першочерговий прийом (у дні прийому) героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної праці, інвалідів великої Вітчизняної війни, учасників Великої Вітчизняної війни, інвалідів інших категорій, ветеранів праці.
7.2. Вивчає проблеми, з яких громадяни звертаються на особистий прийом до керівних працівників міської ради, надає їм допомогу в попередньому розгляді вказаних питань, установах і організаціях, до повноважень яких належить їх розгляд та вирішення.
7.3. Здійснює добірку матеріалів з питань, що будуть розглядатися на особистому прийомі, для чого з’ясовує результати розгляду попередніх звернень. Справа попередніх звернень заявників, матеріали по їх розгляду, висновки та відповіді на них, інші матеріали і документи, які стосуються суті питання, разом з реєстраційно-контрольною карткою передаються керівнику, який передає прийом.
7.4. Контролює розгляд та додержання термінів розгляду звернень громадян, які були на особистому прийомі у міського голови, заступника міського голови.
7.5. Запрошує взяти участь в особистому прийомі міського голови керівників комунальних підприємств міста за погодженням з міським головою.
7.6. Забезпечує організацію проведення особистого прийому та оформлення на реєстраційно-контрольних картках за результатами прийому резолюцій і доручень керівників, які вели прийом.
- Порядок проведення виїзних прийомів громадян
керівними працівниками виконкому міської ради
- Виїзні прийоми громадян здійснюється міським головою та заступником міського голови виконкому міської ради, згідно з графіком, який один раз на рік складається спеціалістом з питань розгляду звернень громадян міської ради за пропозицією заступника міського голови.
Час проведення виїзного прийому, який буде проведено в указаному місці згідно з графіком, визначають керівні працівники виконкому міської ради.
- Після затвердження графік виїзних прийомів громадян направляється спеціалісту з питань розгляду звернень громадян для обліку проведених виїзних прийомів і контролю за розглядом звернень, що на них надійшли.
- Керівники підприємств чи організацій, де заплановано проведення виїзного прийому виділяють приміщення та створюють відповідні умови для проведення прийому.
- Спеціаліст з питань розгляду звернень громадян міської ради:
4.1.Здійснює реєстрацію одержаних на прийомі звернень, заповнює реєстраційно-контрольну картку заявника, формує особисту справу та контролює результати і надання інформації про їх розгляд.
4.2 Здійснює опрацьовування реєстраційно-контрольних карток виїзного прийому за змістом та характером питань і контролює дотримання термінів надання відповідей заявникам.
4.3 Інформує керівних працівників виконкому міської ради про дотримання графіку проведення виїзних прийомів.
4.4 Готує аналітичні матеріали (за потребою) про стан цієї роботи в виконкомі міської ради.
- Рішення про контроль або зняття з контролю звернень, які були отримані на виїзному прийомі, приймають керівні працівники, які проводили виїзний прийом, шляхом накладання резолюції «Залишити на контролі» або «Зняти з контролю» на інформації про результати розгляду звернення.
- Порядок проведення телефонного зв’язку «Пряма лінія» населення з керівними працівниками виконкому міської ради
- Пряма телефонна лінія проводиться міським головою, заступником міського голови, секретарем ради та секретарем виконкому згідно з графіком, який складається спеціалістом з питань розгляду звернень громадян за пропозиціями керівних працівників виконкому міської ради та затверджується рішенням виконавчого комітету міської ради.
- Час проведення телефонного зв’язку «Пряма лінія» з 1000 до 1200.
- Спеціаліст з питань розгляду звернень громадян міської ради:
3.1 Здійснює облік телефонних звернень громадян, визначає перелік питань і заповнює картку обліку особистого прийому громадян з зазначенням номера телефону, на якому зафіксовано звернення.
3.2 Забезпечує контроль за виконанням доручень, наданих керівними працівниками виконкому міської ради при проведенні цих заходів, та наданням інформації громадянам, що звернулись, про результати розгляду їх звернень.
3.3 Узагальнює результати вирішення питань громадян, які звернулися на «Пряму лінію», готує аналітичні матеріали ( за потребою) про стан цієї роботи в виконкомі міської ради.
- Прийняття рішень за результатами особистого прийому
- Після розмови й ознайомлення з документами заявника керівний працівник,
який веде особистий чи виїзний прийом або «Пряму лінію» може приймати по
зверненнях наступні рішення:
- про задоволення питання, порушеного під час прийому. При цьому надається
доручення в письмовій та усній формі відповідній посадовій особі про здійснення в
зазначені терміни конкретних дій, які заносяться у реєстраційно-контрольну картку
заявника. В таких випадках, за згодою заявника, письмова відповідь йому не
надається; - про передачу питання, порушеного під час прийому, звернення для розгляду у
відповідні органи (окремі підприємства, організації та установи незалежно від форм
власності). Якщо вирішення питання, порушеного у зверненні, не належить до
повноважень міської ради, воно пересилається за належністю відповідному органу чи
посадовій особі, про що повідомляється громадянин. У випадках, коли питання
належить до повноважень міської ради, посадова особа, яка проводить прийом або
«Пряму лінію», пише резолюцію у реєстраційно-контрольній картці заявника із
вказівкою прізвища керівника, яке необхідно виконати, та термін виконання. Про
результати розгляду обов’язково надається письмова відповідь заявнику за підписом
посадової особи, яка веде особистий прийом або «Пряму лінію».
– про відмову у вирішенні питання. При цьому заявнику повідомляються мотивовані причини відмови, з посиланням на правові акти, про що робиться відмітка у контрольно-реєстраційній картці, і надається обов’язкова письмова відповідь за підписом посадової особи, яка проводила особистий прийом або «пряму лінію», з роз’ясненням порядку оскарження рішення.
– надати роз’яснення по суті питання заявника згідно з чинним законодавством. У цьому випадку робиться відмітка у реєстраційно-контрольній картці заявника. У випадку, коли заявник не вимагає письмової відповіді, остання не дається, про що також робиться відмітка у картці.
- У разі, коли порушене громадянином питання вирішити на особистому чи
виїзному прийомі або «Прямій лінії» неможливо через складність і необхідність
додаткового вивчення, громадянинові може бути запропоновано викласти його у
письмовій формі письмової заяви.
Подана громадянином на особистому чи виїзному прийомі або після «Прямої лінії» письмова заява розглядається у порядку, встановленому для письмових звернень.
Про результати розгляду звернення громадянину повідомляється письмово або усно (за його бажанням).
- Після закінчення особистого чи виїзного прийому або «Прямої лінії» керівні працівники виконкому міської ради не пізніше наступного дня повертають реєстраційно-контрольні картки з резолюціями спеціалісту з питань розгляду звернень громадян для узагальнення, опрацьовування звернень.
- Облік звернень особистого і виїзного прийомів, «Прямої лінії» ведеться спеціалістом з питань розгляду звернень громадян відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.97 № 348.
- Контроль за дотриманням графіків особистого та виїзних прийомів керівними працівниками виконкому міської ради здійснює спеціаліст з питань розгляду звернень громадян міської ради, який аналізує і узагальнює звернення громадян на особистому і виїзному прийомах, на «Прямій лінії».
Секретар виконкому В.Я.Алексєєв
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням виконкому міської ради
від 31.01.2019___№__1__
ПОРЯДОК
опрацьовування та розгляду письмових звернень громадян у виконкомі Української міської ради
- Загальні положення
- Цей Порядок розроблено відповідно до Конституції України, Законів України «Про звернення громадян», «Про місцеве самоврядування в Україні», Інструкції з діловодства та зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, установах, організаціях, незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.97 № 348 (далі – Інструкція з діловодства) та установлює єдиний порядок прийому, реєстрації, розгляду звернень громадян, а також визначає порядок контролю за розглядом звернень, виконанням доручень, дотриманням термінів розгляду на наданням відповідей заявникам.
- Письмові звернення – це викладені в письмовій формі пропозиції, заяви, скарги,
які направлені поштою або передані громадянином, особисто через уповноважену
особу, якщо ці уповноваження оформлені згідно чинного законодавства. - Письмові звернення можуть бути:
Індивідуальні – звернення, які подані окремою особою;
колективні – звернення, подані групою осіб;
анонімні – письмові звернення без зазначення місця проживання, не
підписані автором (авторами), а також такі, по яким не
можливо встановити авторство;
повторні – викладені в письмовій формі пропозиції, заяви, скарги
громадян (або групи осіб) виключно по тим питанням, які
вже були викладені у попередніх зверненнях і які розглянуті
по суті, при цьому відсутні нові або факти, які
потребують додаткового вирішення;
– якщо у зверненні оскаржуються рішення, прийняті при
попередньому розгляді звернення у виконкомі міської ради;
– якщо у зверненні повідомляється про несвоєчасний
розгляд питань, коли термін розгляду порушено і заявник не
отримав відповіді;
– не вирішені по суті чи не в повному обсязі питання, підняті
у попередньому зверненні;
дублетні – це пропозиції, заяви, скарги одного й того ж громадянина
(або однієї і тієї же групи осіб) з того і того ж питання,
які направлені різними адресатами та які надійшли на
розгляд від державних органів вищого рівня або інших установ,
організацій, ЗМІ за належністю до виконкому міської ради
для їх вирішення по суті, якщо останні вже звернення відповідного
змісту, при цьому, дублетні звернення до групи повторних не
відносяться.
- Опрацьовування письмових звернень, які надійшли до виконкому міської ради здійснює спеціаліст з питань розгляду звернень громадян міської ради, який несе відповідальність за організацію діловодства та додержання вимог цього Порядку в виконкомі міської ради.
- Прийом, первинний розгляд та реєстрація письмових звернень громадян
- Письмові звернення громадян, оформлені належним чином і подані в установленому порядку, підлягають обов’язковому прийому, реєстрації та первинному розгляду з метою визначення їх належності до компетенції міської ради, листи громадян отримує, розконвертує спеціаліст з питань розгляду звернень громадян міської ради.
- Спеціаліст перевіряє відповідність отриманих листів реєстру надходження, наявність конверту та додатків до листів. Листи громадян підлягають обов’язковій реєстрації. На листах ставиться штамп, в якому зазначається дата надходження. Перед реєстрацією листи перевіряються на повторність, а потім реєструються на реєстраційно-контрольній картці, в яку заноситься реєстраційний індекс листа, прізвище, ім’я та по-батькові заявника, його адреса, індекс звернення. Якщо звернення надійшло через органи вищого рівня або Інші органи, в картці ставиться номер і дата цього супровідного листа та адресат. Реєстраційний індекс звернення складається обов’язково за даними Інструкції з діловодства.
Якщо звернення надійшло повторно, то на картці ставиться відповідний запис «ПОВТОРНО» або позначка з буквою («П»).
- Попередній розгляд письмових звернень
- Спеціаліст з питань розгляду звернень громадян здійснює попередній розгляд звернень, для чого:
1.1 Перевіряє їх відповідність вимогам ст. 5 Закону України «Про звернення громадян».
1.2 Вивчає звернення та встановлює:
1.2.1 Вид звернення, згідно ст. З Закону України «Про звернення громадян» та в реєстраційно-контрольній картці поставляє кодовану позначку пропозиції, заяви, скарги.
1.2.2. Компетенцію органу, який повинен розглянути його звернення.
1.2.3. Суть, характер і короткий зміст звернення, проводить кодування питань згідно з класифікатором звернень та відповідно до нього заповнює реєстраційно-контрольні картки в 4-х примірниках:
перший – для алфавітно-облікової картотеки;
другий – для резолюції керівника, який у подальшому направляється виконавцю з листом і підлягає поверненню також разом з листом заявника, виконання якого взято на контроль;
третій – для тематичної картотеки;
четвертий – для контрольної картотеки;
1.2.4 Якщо лист взятий на контроль вищестоящим органом влади, то картки заповнюються з проставленням штампу «Контроль» і терміну подання інформації про наслідки вирішення, а разі, коли орган влади вищого рівня вимагає повернення листа, то робиться помітка «Підлягає поверненню».
1.2.5 По закінченню цієї роботи звернення подаються на розгляд керівним працівникам виконкому міської ради. Якщо звернення визначено повторним, то до реєстраційно-контрольної картки додається особова справа заявника з попередніми зверненнями та листуванням по ньому.
2 . Листи Героїв Радянського Союзу, Героїв України, Героїв Соціалістичної праці, інвалідів ВОВ, контрольні звернення, які надійшли через органи вищого рівня, попередньому розгляду підлягають першочергово.
- Звернення, оформлене без дотримання вимог ст. 5 Закону України «Про звернення громадян» (тобто в ньому не вказані прізвище, ім’я, по-батькові або адреса, не підписане автором або відсутня дата, не викладено суть порушеного питання) повертається авторові з відповідними роз’ясненнями в термін не пізніше ніж через десять днів від дня його надходження. Копія такого звернення залишається у провадженні спеціаліста з питань розгляду звернень громадян міської ради.
Рішення про повернення звернення авторові приймає секретар виконкому міської ради. Відповідь заявнику з роз’ясненням вимог ст. 5 Закону України «Про звернення громадян» готує спеціаліст з питань розгляду звернень громадян. Відповідь дається заявнику за підписом секретаря виконкому.
- Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає. Рішення про визнання звернення анонімним приймає секретар виконкому за поданням спеціаліста з питань розгляду звернень громадян на підставі ст. 8 Закону України «Про звернення громадян».
- Письмові звернення, де порушені питання, вирішення яких не входить до повноважень міської ради, пересилаються для розгляду за належністю органу, до компетенції якого входить вирішення питання по суті в термін не більше 5 робочих днів з дня надходження до виконкому міської ради, про що повідомляється громадянин, який подав звернення.
Рішення про направлення звернення за належністю приймається керівними працівниками виконкому міської ради. При цьому, за їх дорученням звернення направляється визначеному органу з проханням повідомити заявника про наслідки розгляду його звернення.
Забороняється направляти скарги громадян для розгляду тим органам або посадовим особам, дії чи рішення яких оскаржуються.
- Звернення, в яких порушені питання підлягають вирішенню виконкомом міської ради, передаються спеціалістом з питань розгляду звернень громадян не пізніше як на 3-й робочий день після реєстрації на розгляд керівним працівникам виконкому міської ради згідно з розподілом функціональних обов’язків.
- Розгляд звернень керівними працівниками виконкому міської ради
- Письмові звернення на розгляд приймаються керівниками працівниками виконкому міської ради від спеціаліста з питань розгляду звернень громадян, які повинні:
– ознайомитися зі змістом звернення;
– уважно вникнути в їх суть;
– визначити виконавця, в компетенцію якого входить вирішення визначених у зверненні питань. Для вирішення питань, які належать до компетенції і повноважень виконкому міської ради, керівник повинен визначати виконавця переважно зі спеціалістів міської ради, які курирують ту чи іншу галузь, з залученням до розгляду листів та інформування результатів керівників підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності. Доручати розгляд звернень безпосередньо керівникам підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності забороняється;
– підготувати доручення виконавцю та встановити йому термін розгляду звернення;
– у разі потреби призначити виконавцю провести комісійний розгляд звернення, з виїздом на місце або за участю заявника та визначити заходи щодо вирішення питання і розв’язання проблем, які є підставою для скарги. Розгляд листів громадян керівниками повинен проводиться протягом одного робочого дня, з отримання його на розгляд, але не пізніше загального терміну опрацювання звернень, який не повинен перевищувати п’яти робочих днів.
- По зверненнях, в яких порушене питання не належить до компетенції виконкому міської ради, керівні працівники виконкому міської ради визначають виконавця та можуть надати доручення щодо розгляду звернення за компетенцією порушеного питання, в цих випадках на контроль керівником такі звернення не ставляться, або направити звернення на розгляд за належністю на підставі п. З ст. 7 Закону України «Про звернення громадян».
- Під час розгляду повторних звернень керівник може доручити виконавцю, до
компетенції якого входить вирішення питання по суті, підготувати матеріали на
розгляд комісії з розгляду обставин надходження повторних і колективних звернень
або проект листа міському голові про припинення листування на підставі пп..2,3 ст. 8
Закону України «Про звернення громадян». - Якщо виконавців визначено декілька, керівний працівник виконкому міської
ради повинен визначити одного виконавця для збору І узагальнення інформації та
підготовки відповіді заявнику або інформування про результати розгляду органу
вищого рівня, яким встановлено контроль за зверненням. Його прізвище в резолюції
зазначається першим. - Обов’язковому контролю за вирішенням питань громадян підлягають:
5.1 Листи, про наслідки розгляду яких просять повідомити вищестоящі органи влади.
5.2 Звернення інвалідів Великої Вітчизняної війни і Радянської Армії та інвалідів праці, учасників Великої Вітчизняної війни, ветеранів праці, багатодітних матерів, громадян, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи.
5.3 Скарги на дії чи рішення органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування або їх посадових осіб.
5.4 Повідомлення про порушення законності, корупційні дії та зловживання державних службовців.
5.5. Повторні і колективні звернення.
5.6.Листи, в резолюції по яких указані конкретні завдання та терміни.
- За вказівкою керівництва на контроль можуть братися також інші письмові звернення, вирішення яких належить до компетенції органів місцевого самоврядування.
- Термін розгляду звернень встановлюється керівними працівниками виконкому міської ради на підставі ст. 20 Закону України «Про звернення громадян»:
– невідкладно або не більш 15 днів, якщо вирішення питання не потребують додаткового вивчення;
– в інших випадках – не більше одного місяця (30 днів) від дня їх надходження.
- Термін розгляду звернення продовжується до 45 днів з моменту надходження
звернення до виконкому міської ради керівними працівниками виконкому міської
ради, якими встановлено контроль, на підставі обґрунтованого подання виконавця з
повідомленням про це заявника. - Опрацьовування резолюції керівних працівників виконкому
міської ради, направлення звернень виконавцям,
організація контролю за вирішенням питань
та дотриманню термінів розгляду звернень
- Розглянуті керівними працівниками виконкому міської ради письмові звернення передаються спеціалісту з питань розгляду звернень громадян міської ради для опрацювання резолюції та направлення звернення на розгляд відповідним виконавцям.
- Резолюція керівних працівників виконкому міської ради заноситься до відповідної графи кожної реєстраційно-контрольної картки спеціалістом з питань розгляду звернень громадян.
- Спеціаліст з питань розгляду звернень громадян міської ради:
– готує повідомлення авторам про отримання звернення;
– допрацьовує реєстраційно-контрольні картки, перевіряє правильність встановлених термінів розгляду та формує контрольну картотеку звернень;
– друкує супровідні листи за дорученням керівних працівників виконкому міської ради;
– перевіряє реквізити адреси виконавців;
– готує для відправки оригінали звернення та другий примірник реєстраційно-контрольної картки та їх копії і додатки, якщо виконавців декілька. На листи ставить штамп «Контроль» (якщо звернення контрольне);
– складає реєстри відправлень повідомлень авторам і звернень;
– відправляє адресатам.
- Безпосередній контроль за дотриманням термінів розгляду звернень громадян здійснює зостається за спеціалістом, який:
4.1 Щоденно контролює терміни розгляду звернень, для чого визначає та попереджає виконавців за 3 робочих дні до настання терміну про необхідність надання інформації та відповіді заявнику. Про кількість контрольних звернень та наявність порушень термінів при їх розгляді доповідає секретарю виконкому.
4.2 Щоквартально аналізує стан розгляду звернень, вивчає причини, які породжують звернення, дотримання термінів розгляду звернень та готує аналітичні матеріали з цих питань для міського голови.
4.3 Отримує у встановлений термін від виконавців інформацію щодо розгляду та вирішення питань і копії відповідей заявникам, перевіряє їх зміст на відповідність наданим дорученням, якість та повноту вирішення, здійснює необхідні відмітки про результати та термін розгляду на контрольній картці, проставляє на інформації дату отримання.
- Контрольні доручення, визначені керівними працівниками виконкому міської ради за зверненнями громадян, знімаються з контролю лише після того, як вжито заходів щодо вирішення всіх питань, порушених у звернені, а авторові надано вичерпну письмову відповідь. Рішення про зняття з контролю звернень громадян приймають посадові особи, які прийняли рішення про взяття їх на контроль. В цьому випадку, якщо інформації отримані від усіх виконавців, керівнику передається особа справа заявника на розгляд для вирішення питання про зняття з контролю.
- 6. Звернення, на які даються попередні (проміжні) відповіді та інформації, з контролю не знімаються. Контроль завершується тільки після прийняття рішення і вжиття заходів щодо вирішення порушених у звернені питань, в іншому випадку Інформація передається керівнику для ознайомлення та погодження провадження терміну або встановлення додаткового контролю, на який заповнюється додаткова картка, та відповідне доручення направляється виконавцю.
- Після закінчення розгляду звернення та зняття його з контролю, сформована в установленому порядку справа зберігається у спеціаліста з питань розгляду звернень громадян міської ради у картотеці справ за алфавітним принципом. У разі одержання повторного звернення або появи додаткових документів вони підшиваються до цієї справи. Забороняється зберігання справ у виконавців. Спеціаліст може надати справу заявника виконавцю, за його запитом, тільки під розпис, для роботи з ним у приміщенні виконкому, в інших випадках – тільки окремі ксерокопії документів.
- Вирішення звернень громадян та надання
інформація і відповідей заявникам
- Керівники підприємств, організацій і органів місцевого самоврядування, яким керівними працівниками виконкому міської ради доручено розгляд звернень громадян, при розгляді звернень громадян зобов’язані уважно вникати в їх суть, у разі потреби вимагати у виконавців матеріали та направляти працівників цих органів на місця для перевірки викладених у зверненнях фактів, уживати інших заходів для об’єктивного вирішення поставлених авторами звернення питань, з’ясовувати та усувати причини та умови, які спонукають громадян скаржитись, якщо не суперечить чинному законодавству.
Безпосередні виконавці при здійсненні перевірок за зверненнями обов’язково спілкуються з їх авторами, з’ясовують усі порушені питання та обставини, детально вивчають їх суть, вживають заходів щодо захисту конституційних прав громадян у межах своєї компетенції відповідно до чинного законодавства.
- До перевірки звернень громадян можуть залучатися за згодою заявника представники громадськості.
- За результатами перевірки звернення складається мотивований висновок про результати розгляду звернення громадян, який має містити в собі об’єктивний аналіз усіх зібраних матеріалів, на підставі якого готується і надається інформація керівному працівнику виконкому міської ради, який розглядав звернення разом з копією або проектом відповіді заявнику у встановлений керівником термін.
- Інформація керівним працівникам виконкому міської ради та письмова відповідь
заявникам за результатами розгляду звернень надається за підписом керівників
структурних підрозділів міської ради, органів місцевого самоврядування та інших
органів, яким доручено розгляд звернень, та до повноважень яких входить вирішення
порушених у зверненнях питань (Схема для підготовки письмової відповіді по суті
звернень громадян у додатках № 1,2).
5.Якщо звернення контролювалося органом вищого рівня, то інформації готуються в такому порядку:
5.1 Інформація облдержадміністрації, Секретаріату Президента України, Секретаріату Кабінету Міністрів України, Апарату Верховної Ради України та іншим центральним органам виконавчої влади за результатами розгляду звернень громадян готується виконавцями тільки за підписом міського голови, візується заступником міського голови, виконавцем.
- Відповідальність за своєчасний та якісний розгляд звернень, надання письмової
відповіді заявнику несуть посадові особи, яким доручено розгляд звернень. Контроль
за додержанням термінів та надання Інформації вищим органам влади здійснює
спеціаліст з питань розгляду звернень громадян міської ради. - Рішення, які приймаються за зверненнями, повинні бути мотивованими та
ґрунтуватися на нормах чинного законодавства. Посадова особа, визнавши заяву
такою, що підлягає задоволенню, зобов’язана забезпечити своєчасне і правильне
виконання прийнятого рішення, а в разі визнання скарги обґрунтованою – негайно
вжити заходів щодо поновлення порушених прав громадян.
8.Звернення вважаються вирішеними, якщо розглянуто всі поставлені в них
питання, вжиті необхідні заходи і заявникам дані вичерпні відповіді.
- Відповідь за результатами розгляду звернення в обов’язковому порядку надається в установлений термін тим органом, який його отримав і до компетенції якого входить розв’язання порушених у зверненні питань, за підписом керівника органу або його заступника.
- У випадку, коли вирішення питання належить до компетенції виконкому міської
ради відповідь заявнику надається за підписом керівних працівників виконкому
міської ради. - Якщо вирішення питання не належить до повноважень виконкому міської ради
відповідь заявникам надається, за дорученням керівних працівників виконкому
міської ради, керівникам підприємств і організацій міста. - Відповідь на звернення інвалідів Великої Вітчизняної війни, які надійшли до виконкому міської ради та розглянуті міським головою, надаються за його особистим підписом. Проект відповіді готує виконавець.
- Рішення про відмову в задоволені вимог, викладених у зверненні, доводиться до відома громадянина в письмовій формі з посиланням на чинне законодавство і викладенням мотивів відмови, а також із роз’ясненням порядку оскарження прийнятого рішення. При цьому вказуються заходи, вжиті місцевими органами влади,
у межах їх компетенції, для захисту конституційних прав громадян. Якщо надавалася усна відповідь, то складається відповідна довідка, яка долучається до матеріалів перевірки звернення.
- Проекти відповідей готують виконавці, згідно з резолюціями керівних працівників виконкому міської ради не пізніше чим за 2 робочих дні до настання терміну виконання.
- Якщо виконавців, згідно з резолюцією, декілька, збір інформації і узагальнення відповіді громадянину здійснює перший виконавець, при цьому інші виконавці надають проекти обґрунтованих відповідей першому виконавцю не пізніше чим за 4 робочих дні до настання терміну виконання, визначеного керівництвом виконкому міської ради.
- Відповідь за результатами розгляду колективного звернення громадян (якщо звернення підписали двоє та більше громадян) направляється тому громадянину, який у зверненні підписався першим або адреса якого вказана.
- Підписані керівними працівниками виконкому міської ради відповіді заявникам передаються спеціалісту з питань розгляду звернень громадян у визначений керівними працівниками виконкому міської ради термін для оформлення їх у встановленому порядку і відправки заявнику.
- Звернення, які не підлягають розгляду в
виконкомі міської ради
- Цей Порядок не поширюється на порядок розгляду звернень, визначених ст. 12 Закону України «Про звернення громадян», який встановлений кримінально-процесуальним, цивільно-процесуальним і трудовим законодавством. Такі звернення в виконкомі міської ради не розглядаються та за дорученням керівних працівників виконкому міської ради направляються на розгляд за належністю на підставі ч.З ст.7 зазначеного Закону органу, в компетенцію якого входить вирішення порушених питань.
- Не розглядаються:
2.1 Звернення, які не відповідають вимогам ст. 5 Закону України «Про звернення громадян».
2.2 Звернення, яке визначене анонімним;
2.3 Повторні звернення, які надійшли до виконкому міської ради від одного й того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті. Рішення про припинення розгляду такого звернення приймає міський голова за поданням його заступника, секретаря виконкому або пропозицій комісії з розгляду обставин надходження повторних і колективних звернень;
2.4 Звернення осіб, які визнані судом недієздатними;
2.5 Звернення, подані з порушенням термінів, передбачених ст. 17 Закону (тобто рішення не було оскаржене заявником протягом одного року, але не пізніше одного місяця з часу ознайомлення), за винятком, коли термін оскарження поновлено за рішенням міського голови.
Секретар виконкому В.Я.Алексєєв
Додаток
До порядку опрацювання та розгляду звернень
громадян у виконкомі міської ради або органах
вищого рівня
Схема для підготовки письмової відповіді по суті звернень громадян
Інформація надсилається на бланку встановленої форми.
Дата відправлення інформації Назва органу, якому адресується
і реєстраційний номер документ в називному відмінку
Посилання на номер і дату органу, з якого надійшов лист
Заголовок, який відповідно до Інструкції з ведення діловодства, повинен мати кожний документ
В інформації вказується:
– за чиїм дорученням, ким розглядався лист, комісійне, за участю депутатів, представників громадськості, правоохоронних органів, заявника;
– факт перевірки безпосередньо на місці;
– чи звертався заявник в місцеві органи влади раніше і підстави для повторного звернення;
– суть порушеного питання;
– оцінка встановлених фактів;
– чи правомірні вимоги заявника з посиланням на чинне законодавство;
– яке прийнято рішення і чому саме, при необхідності указуються конкретні строки його реалізації;
– якщо при перевірці встановлено порушення чинного законодавства, зловживання з боку посадових осіб – зазначається, що вжито для усунення порушень;
– в якій формі повідомлено заявника, чи задовольнили його прийняті рішення;
– якщо відповідь дається про відмову у вирішенні питання, то заявнику роз’яснюється порядок оскарження прийнятого рішення;
– наявність додатків, кількість аркушів.
Лист підписується керівником органу чи його заступником. Якщо було персональне доручення, то відповідь підписує та посадова особа, якій доручалося розглянути листа.
В підготовленій інформації вказується прізвище виконавця, його телефон.
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням виконкому міської ради від 31.01.2019___№__1__
ГРАФІК
перевірки стану роботи зі зверненнями
громадян на підприємствах, організаціях міста у 2019 році
№ п/п | Назва підприємства | Термін виконання | Відповідальний
|
2. | Дільниця міськводоканалу
Селидівського ВУВКГ м. Українська |
І квартал | Спеціаліст з питань розгляду звернень громадян
Варгата Л.С. |
3 | ЦЗФ «Україна» | ІІ квартал | Спеціаліст з питань розгляду звернень громадян
Варгата Л.С. |
4 | ВП «Шахта «Україна» | ІІІ квартал | Спеціаліст з питань розгляду звернень громадян
Варгата Л.С. |
Секретар виконкому В.Я.Алексєєв
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням виконкому міської ради
від 31.01.2019___№__1__
ГРАФІК
заслуховування доповідей керівників комунальних підприємств міста
про стан роботи зі зверненнями громадян
№ п/п | Назва підприємства | Дата проведення |
1. | Дільниця міськводоканалу Селидівського
ВУВКГ м. Українська
|
27.03.2019
26.06.2019 25.09.2019 26.12.2019 |
Секретар виконкому В.Я.Алексєєв
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням виконкому міської ради
від 31.01.2019___№__1__
СКЛАД
комісії з питань розгляду звернень громадян
Ященко міський голова, голова комісії
Сергій Вікторович
Коломоєць заступник міського голови,
Олена Анатоліївна заступник голови комісії
Алексєєв секретар виконкому,
Віталій Якович заступник голови комісії
Варгата спеціаліст І категорії з питань
Лілія Степанівна розгляду звернень громадян,
секретар комісії
Члени комісії:
Алехнович начальник дільниці міськводоканалу
Володимир Олексійович Селидівського ВУВКГ (за згодою)
Анохіна
Наталія Миколаївна секретар ради
Пінько спеціаліст І категорії ДРАЦС
Світлана Олександрівна
Сліпченко спеціаліст І категорії з організаційної
Катерина Анатоліївна та кадрової роботи
Секретар виконкому В.Я.Алексєєв
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням виконкому міської ради
від 31.01.2019___№__1__
ПОЛОЖЕННЯ
про комісію з питань розгляду звернень громадян
- Комісія з питань розгляду звернень громадян (надалі Комісія) є постійно діючим консультативно-дорадчим органом, який утворюється для сприяння громадянам у вирішенні питань, з якими вони звертаються до органів державної влади та місцевого самоврядування.
- Комісія у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України «Про звернення громадян», «Про місцеве самоврядування в Україні», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядженням голови облдержадміністрації, іншими нормативно-правовими актами та цим Положенням.
- Порядок створення Комісії:
3.1. Персональний склад комісії затверджується рішенням виконкому міської ради.
3.2. Комісію очолює міський голова. Заступниками голови Комісії є секретар виконкому та заступник міського голови, секретарем – спеціаліст з питань розгляду звернень громадян. У разі відсутності голови Комісії його функції здійснює заступник голови Комісії. У разі відсутності секретаря – один з членів Комісії, за дорученням заступника голови Комісії.
3.3. Основною формою роботи Комісії є її засідання, які проводяться згідно із затвердженим графіком.
3.4.Засідання комісії є правомочним, якщо на ньому присутні більше половини її членів.
3.5. Рішення комісії приймається відкритим голосуванням простою більшістю голосів її членів.
3.6. За результатами роботи комісії надаються протокольні доручення та при необхідності видається розпорядженням міського голови, а також остаточні відповіді заявникам за підписом міського голови.
3.7. Організаційне забезпечення діяльності Комісії здійснює секретар Комісії.
- Основними завданнями Комісії є:
4.1. Аналіз стану виконання доручень Президента України, Прем’єр-міністра України, Голови Верховної Ради України, голови облдержадміністрації, міського голови за зверненнями громадян.
4.2. Об’єднання зусиль органів місцевого самоврядування, територіальних органів центральних органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій щодо сприяння інвалідам Великої Вітчизняної Війни, Героям України, Героям Соціалістичної праці, Героям Радянського Союзу, матерям-героїням, ветеранам війни та праці, інвалідам та громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітним сім’ям, одиноким матерям у позитивному вирішенні порушених у зверненнях питань.
4.3. Аналіз стану розгляду звернень громадян:
4.3.1. Що залишені на контролі до остаточного вирішення питань.
4.3.2. В яких оскаржуються дії органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб.
4.3.3. Суспільно значущих повторних та колективних.
4.3.4. Розглянутих з порушенням вимог діючого законодавства про звернення громадян та виконавської дисципліни.
4.3.5. Рекомендованих за підсумками проведення «Дня контролю».
- Комісія відповідно до покладених на неї завдань має право:
5.1. Запрошувати на свої засідання відповідних фахівців та, при необхідності, громадян для участі у розгляді запланованих питань.
5.2. Визначити потребу у виїзних засідання комісії.
5.3. Заслуховувати на засідання комісії особисті звіти міських та селищних голів та керівників структурних підрозділів міської ради, керівників комунальних підприємств, які надають послуги населенню, про стан роботи із зверненнями громадян та роботи комісій з питань розгляду звернень громадян.
5.4. Припиняти у відповідності до вимог ст.8 Закону України «Про звернення громадян» листування з заявниками або поновлювати розгляд повторних звернень та надавати додаткові доручення відповідним посадовим особам.
5.5. Одержувати у встановленому порядку необхідну інформацію від органів місцевого самоврядування, територіальних органів центральних органів виконавчої влади, структурних підрозділів міської ради, підприємств, установ та організацій.
5.6. При наявності підстав готувати пропозиції щодо притягнення посадових осіб, винних у порушенні законодавства про звернення громадян, до відповідальності, передбаченої законодавством України.
5.7. Результати роботи комісії оприлюднити через засоби масової інформації.
Секретар виконкому В.Я.Алексєєв
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням виконкому міської ради
від 31.01.2019___№__1__
ГРАФІК
проведення засідання комісії з питань розгляду звернень громадян
№ П/П | ДАТА |
1 | 23 січня 2019 року |
2 | 27 лютого 2019 року |
3 | 27 березня 2019 року |
4 | 24 квітня 2019 року |
5 | 22 травня 2019 року |
6 | 26 червня 2019 року |
7 | 24 липня 2019 року |
8 | 21 серпня 2019 року |
9 | 25 вересня 2019 року |
10 | 23 жовтня 2019 року |
11 | 27 листопада 2019 року |
12 | 26 грудня 2019 року |
Секретар виконкому В.Я.Алексєєв
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням виконкому міської ради
від 31.01.2019___№__1__
СКЛАД
робочої групи з проведення перевірок результатів розгляду звернень громадян
Алексєєв секретар виконкому,
Віталій Якович голова робочої групи
Коломоєць заступник міського голови,
Олена Анатоліївна заступник голови робочої
групи
Варгата спеціаліст з питань розгляду
Лілія Степанівна звернень громадян, секретар робочої
групи
Члени робочої групи:
Пінько спеціаліст І категорії ДРАЦС
Світлана Олександрівна
Сліпченко спеціаліст І категорії з організаційної
Катерина Анатоліївна та кадрової роботи
Секретар виконкому В.Я.Алексєєв
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням виконкому міської ради
від 31.01.2019___№__1__
ПОЛОЖЕННЯ
про порядок проведення у виконкомі Української міської ради
«Дня контролю» результатів розгляду звернень громадян
- Загальні положення
1.1. Це положення визначає організацію, основні завдання та загальні засади проведення у виконкомі «Дня контролю» результатів розгляду звернень громадян (надалі – «День контролю»).
1.2. Положення розроблено у відповідності до законів України «Про звернення громадян», «Про місцеве самоврядування в Україні», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядження голови облдержадміністрації від 05.03.2008 № 78 «Про виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008».
- Організація проведення «Дня контролю».
2.1. «Днем контролю» визначається ІІІ четвер місяця.
2.2. Контроль результатів розгляду звернень громадян здійснюється членами робочої групи з проведення перевірок результатів розгляду звернень громадян та обставин надходження до виконкому міської ради повторних та колективних звернень громадян (надалі робоча група), склад якої затверджується рішенням виконкому міської ради.
2.3. Робочу групу очолює секретар виконкому. Заступником голови робочої групи є заступник міського голови, секретарем – спеціаліст з питань розгляду звернень громадян. У разі відсутності голови робочої групи його функції здійснює заступник голови робочої групи, а у разі відсутності секретаря – один з членів робочої групи, за дорученням голови робочої групи.
2.4. Основною формою роботи робочої групи є комісійне обстеження на місці достовірності наданих структурними підрозділами міської ради, комунальними підприємствами міста (надалі – виконавцями) інформацій щодо розгляду окремих звернень громадян (надалі комісійне обстеження), внесених до списків звернень громадян, що підлягають перевірці, згідно з додатком 1 (надалі – списки звернень).
2.5. Списки звернень:
2.5.1. Формуються на підставі наданих доручень міського голови, секретаря ради, заступниками міського голови, секретаря виконкому.
2.5.2. Складаються у розрізі тематичного напрямку питань, які порушують громадяни у зверненнях, та відповідно до територіального розподілу місць їх мешкання.
2.5.3. Затверджуються головою робочої групи не пізніше ніж за тиждень до проведення «Дня контролю».
2.6. Персональний склад з числа робочої групи, які будуть брати участь у кожному конкретному комісійному обстеженні затверджується головою робочої групи.
2.7. Підсумковий матеріал щодо результатів проведення «Дня контролю»:
2.7.1. Готується членами робочої групи, які брали участь у комісійному обстеженні, згідно з додатком 2, невідкладно надається секретарю робочої групи та затверджується головою робочої групи.
2.7.2. Узагальнюється та надається у ІІІ п’ятницю місяця голові робочої групи для подальшої доповіді на найближчій нараді при міському голові згідно з додатком 3.
2.8. Організаційне забезпечення діяльності робочої групи здійснює секретар робочої групи.
- Основні завдання робочої групи:
3.1. Зустрічі з заявниками за місцем їх проживанням з метою проведення перевірок стану виконання доручень, наданих за результатами розгляду звернень Президентом України, Прем’єр – міністром України, Головою Верховної Ради України, головою облдержадміністрації та його заступниками, міським головою та його заступниками, щодо розгляду їх звернень виконавцями.
3.2. Зустрічі на місці з виконавцями щодо проведення перевірок додержання виконавської дисципліни, своєчасного розгляду, прийняття об’єктивних та всебічних заходів з розв’язання проблем і причин, що спричинили звернення громадян.
3.3. Складання актів за підсумками комісійного обстеження.
3.4. Підготовка довідок щодо результатів проведення «Дня контролю».
- Права робочої групи:
4.1. Знайомитись з матеріалами справ щодо розгляду звернень громадян у виконкомі міської ради.
4.2. Залучати при необхідності для перевірки фахівців структурних підрозділів міської ради, брати у них письмові пояснення з питань, що відносяться до перевірки результатів розгляду звернень.
4.3. Отримувати від громадян, чиї звернення перевіряються, письмові зауваження щодо розгляду їх звернень.
4.4. Збирати підписи виконавців та заявників під актами комісійного обстеження.
- Основні принципи роботи робочої групи:
5.1. Додержання вимог чинного законодавства України.
5.2. Обґрунтованість висновків.
5.3. Професійність.
Секретар виконкому В.Я.Алексєєв
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням виконкому міської ради
від 31.01.2019___№__1__
ГРАФІК
проведення у виконкомі Української міської ради
«Дня контролю» результатів розгляду звернень громадян
№ П/П | ДАТА |
1 | 17 січня 2019 року |
2 | 21 лютого 2019 року |
3 | 21 березня 2019 року |
4 | 18 квітня 2019 року |
5 | 16 травня 2019 року |
6 | 20 червня 2019 року |
7 | 18 липня 2019 року |
8 | 15 серпня 2019 року |
9 | 19 вересня 2019 року |
10 | 17 жовтня 2019 року |
11 | 21 листопада 2019 року |
12 | 19 грудня 2019 року |
Секретар виконкому В.Я.Алексєєв
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням виконкому міської ради
від 31.01.2019___№__1__
ПОЛОЖЕННЯ
про організацію «Телефону довіри»
у виконкомі Української міської ради
- Загальні положення
1.1. «Телефон довіри» утворюється з метою поширення зворотного зв’язку з населенням, оперативного реагування на гострі проблеми мешканців територіальної громади, невідкладного вжиття заходів до припинення неправомірних дій, поновлення прав і свобод громадян, порушених внаслідок недодержання вимог законодавства про звернення громадян.
1.2. Це Положення розроблено у відповідності до Законів України «Про звернення громадян», «Про місцеве самоврядування в Україні», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядження голови облдержадміністрації від 05.03.2008 №78 « Про виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008», інших нормативно-правових актів.
- Організація проведення «Телефону довіри».
2.1. Функціонування телефонного зв’язку з населенням «Телефон довіри» запроваджується та припиняється рішенням виконкому міської ради.
2.2. «Телефон довіри» у виконкомі працює щодня (окрім вихідних) з 800 до 1700 за номерами 6-22-15.
2.3. Організаційне забезпечення та загальне керівництво роботою «Телефону довіри» здійснює спеціаліст з питань розгляду звернень громадян.
- Основні завдання спеціаліста з питань розгляду звернення громадян щодо функціонування «Телефону довіри».
3.1. Надання інформаційних послуг особам, які опинились у складних життєвих обставинах, з приводу чого зателефонували до виконкому.
3.2. Усі звернення громадян, що надходять під час проведення «Телефону довіри» реєструються у день їх надходження в «Журналі реєстрації звернень громадян, що надійшли на постійно діючий телефон довіри» (за формою згідно з додатком).
3.3. Оперативний розгляд порушених громадянами питань.
3.4. Співпраця з соціальними, комунальними службами, іншими установами та організаціями міста з метою надання ефективної термінової допомоги громадянам, які звернулися за «Телефоном довіри» щодо вирішення конкретних питань.
3.5. Здійснення внутрішнього моніторингу ефективності роботи «Телефону довіри» та звітування щоп’ятниці про його роботу перед секретарем виконкому.
- Спеціаліст з питань розгляду звернень громадян має право надавати у межах своєї компетенції та цього Положення, доручення посадовим особам структурних підрозділів міської ради, підприємств, інших організацій та установ, до повноважень яких належить вирішення порушених абонентами «Телефону довіри» питань щодо визначення шляхів можливої допомоги заявникам, припинення неправомірних дій, вжиття невідкладних заходів з виявлення і усунення причин, що сприяли порушенням та одержувати від них інформації щодо реального виконання прийнятих за зверненнями громадян рішень.
- Принципи роботи «Телефону довіри».
5.1. Безоплатність, доступність.
5.2. Законність, гуманізм, дотримання прав людини.
5.3. Професійність, дотримання етичних та правових норм.
5.4. Відсутність політичного, ідеологічного бо релігійного тиску на абонента, добровільність у прийнятті допомоги.
Секретар виконкому В.Я.Алексєєв
Додаток
До Положення про організацію «Телефону
довіри» у виконкомі Української міської ради
Журнал
реєстрації звернень громадян, що надійшли на
постійно діючий телефон довіри
№
з/п |
Дата | П.І.Б.
громадянина |
Адреса громадянина, контактний телефон | Короткий зміст звернення, індекс | Кому доручено розгляд звернення | Результат розгляду |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням виконкому міської ради
від 31.01.2019___№__1__
Порядок
розгляду звернень осіб, які звернулись до виконкому Української міської ради
за безоплатною первинною правовою допомогою
- Загальні положення
Правова допомога – надання правових послуг, спрямованих на забезпечення реалізації прав і свобод людини і громадянина, захисту цих прав і свобод, їх відновлення у разі порушення.
Безоплатна первинна правова допомога – вид державної гарантії, що полягає в інформуванні особи про її права і свободи, порядок їх реалізації, відновлення у випадку їх порушення та порядок оскарження рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.
Право на безоплатну первинну правову допомогу мають громадяни України, іноземці, особи без громадянства, у тому числі біженці, тобто особи, які перебувають під юрисдикцією України.
Безоплатна первинна правова допомога включає такі види правових послуг:
- надання правової допомоги;
- надання консультацій і роз’яснень з правових питань;
- складення заяв, скарг та інших документів правового характеру (крім документів процесуального характеру);
- надання допомоги в забезпеченні доступу особи до вторинної правової допомоги та медіації.
Правова допомога – будь-які відомості про право, його систему, джерела, реалізацію, юридичні факти, правовідносини, правопорядок, правопорушення і боротьбу з ними та їх профілактику тощо.
Консультація, роз’яснення з правових питань – інформаційні матеріали, які надаються для забезпечення розуміння громадянами певного питання, порада спеціаліста.
Безоплатна вторинна допомога – вид державної гарантії, що полягає у створенні рівних можливостей для доступу осіб до правосуддя.
Медіація – це метод вирішення спорів із залученням посередника (третьої нейтральної, неупередженої, не зацікавленої в даному конфлікті сторони) – медіатора, який допомагає сторонам знайти шляхи вирішення спору, при цьому сторони повністю контролюють процес прийняття рішення щодо врегулювання спору та умови його вирішення.
Процесуальні документи – позовні заяви, скарги, подання та інші передбачені законом документи, що подаються до суду і можуть бути предметом судового розгляду.
- Організація роботи та порядок особистого прийому осіб
2.1. Функції відповідального за надання безоплатної первинної правової допомоги з питань, що належать до компетенції виконкому Української міської ради, покладаються на юриста, який забезпечує, організовує та контролює роботу прийому, у разі відсутності – на секретаря виконкому.
2.2. Прийом осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги з питань, що належать до компетенції виконкому Української міської ради, здійснюється згідно із затвердженим графіком.
2.3. Особистий прийом осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги з питань, що належать до компетенції виконкому Української міської ради, здійснює юрист, у разі відсутності – секретар виконкому.
2.4. Юрист (секретар виконкому) забезпечує:
2.4.1. Організацію роботи щодо особистого прийому осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги з питань, що належать до компетенції виконкому Української міської ради.
2.4.2. Організацію розгляду письмових звернень осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги з питань, що належать до компетенції виконкому Української міської ради.
2.4.3. Ведення журналу реєстрації звернень осіб, які звернулися за безоплатною первинною правовою допомогою (за формою згідно з додатком).
2.4.4. Здійснення контролю за своєчасним та повним розглядом звернень осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги з питань, що належать до компетенції виконкому міської ради.
2.4.5. Залучення, у разі необхідності, працівників виконкому міської ради, до компетенції яких належать питання, порушені особою, що звернулася.
- Порядок розгляду звернень осіб
3.1. Звернення про надання правових послуг подаються або надсилаються особами, які досягли повноліття, безпосередньо до працівників, які забезпечують надання первинною правової допомоги.
3.2. Звернення про надання правових послуг, що стосуються:
– дітей, надсилаються або подаються їх законними представниками;
– осіб, визнаних судом недієздатними, або дієздатність яких обмежена судом, надсилаються або подаються їх опікунами и піклувальниками.
Законні представники – батьки, усиновителі, батьки-вихователі, прийомні батьки, патронатні вихователі, опікуни, піклувальники, представники закладів, які виконують функції опікунів і піклувальників.
3.3. У разі письмового звернення осіб про надання правових послуг, з питань, що віднесені до повноважень виконкому міської ради, такі послуги надаються протягом 30 календарних днів з дня надходження звернення.
3.4.Якщо у зверненні особи міститься лише прохання про надання відповідної правової інформації, така правова допомога надається не пізніше п’ятнадцятиденного терміну з дня отримання звернення.
3.5. Якщо питання, порушені у зверненні, не належать до компетенції виконкому міської ради, це звернення протягом п’яти календарних днів надсилається до відповідного органу, про що повідомляється особа, яка подала звернення.
3.6. Якщо під час розгляду звернення про надання безоплатної первинної правової допомоги встановлено, що особа потребує надання безоплатної вторинної правової допомоги, особи або її законному представникові роз’яснюється порядок подання звернення про надання безоплатної вторинної правової допомоги.
3.7. Звернення, що не стосуються надання первинної правової допомоги, розглядаються в порядку, встановленому законодавством про звернення громадян.
- Права та обов’язки працівників, які забезпечують
надання первинної правової допомоги
4.1. Для реалізації своїх завдань працівники, які забезпечують надання первинної правової допомоги, мають право:
– одержувати безоплатно для здійснення завдань необхідну інформацію від міської ради та її виконкому, інших установ, організацій у порядку, встановленому чинним законодавством;
– користуватися нормативно-правовою базо, яка наявна та підтримується у контрольному стані в виконкомі;
– направляти особу до відповідного органу, до компетенції якого належить вирішення питання.
Міський голова, за поданням юриста, може залучати спеціалістів державних підприємств, установ, організацій (за їх згодою) до розгляду питань, що належать до їх компетенції.
4.2. Працівники, які забезпечують надання первинної допомоги, зобов’язані:
– приймати згідно із затвердженим графіком осіб, які звернулися за безоплатною первинною допомогою, та розглядати порушені ними питання;
– дотримуватись Порядку розгляду звернень осіб, які звернулись до виконкому Української міської ради за безоплатною первинною правовою допомогою;
– вести журнал реєстрації звернень, які звернулися за безоплатною первинну правову допомогу;
– дотримуватись Конституції України, Закону України «Про безоплатну правову допомогу», інших нормативно-правових актів та міжнародних договорів, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України;
– не допускати порушень прав і свобод людини і громадянина;
– консультувати особу про всі можливі шляхи врегулювання спору чи вирішення питання;
– дотримуватись етичних норм, бути коректним і ввічливим у спілкуванні з особою, що звертається;
– повідомляти керівників відповідних установ, підприємств та організацій за погодженням з міським головою, у разі отримання конкретних даних про порушення прав та законних інтересів особи, вимог законодавства;
– не розголошувати конфіденційну інформацію про осіб, що стала їм відома під час надання правової допомоги;
– не допускати застосування привілеїв чи обмежень до осіб за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, місця проживання, за мовними або іншими ознаками.
- Відповідальність працівників, які забезпечують надання
первинної правової допомоги
Працівники, які забезпечують надання первинної правової допомоги, згідно із законодавством відповідальні:
- за якість та повноту наданої правової допомоги;
- за схоронність документів, які стосуються діяльності прийому осіб, які звернулися за безоплатною первинною правовою допомогою.
Секретар виконкому В.Я.Алексєєв
Додаток
до Порядку розгляду звернень осіб, які
звернулися до виконкому Української
міської ради за безоплатною первинною
правовою допомогою
Журнал
реєстрації звернень осіб, які звернулися за
безоплатною первинною правовою допомогою
№
з/п |
Дата | П.І.Б. працівника, що веде прийом | П.І.Б.
особи |
Адреса особи | Суть звернення | Результат розгляду |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
УКРАЇНА
УКРАЇНСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
Від __31.01.2019___№__2___
м. Українськ
Про перереєстрацію громадян,
які перебувають на квартирному обліку
при виконкомі міської ради
Розглянувши протокол засідання житлово-побутової комісії при виконкомі міської ради від 30.01.2019 № 1, враховуючи п. 25 «Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов і надання їм житлових приміщень в Українській РСР», затверджених Постановою Ради Міністрів УРСР і Української Ради профспілки від 11.12.1984 № 470, керуючись пп. 2 п. а ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради
ВИРІШИВ:
- Затвердити контрольний список громадян, які перебувають на квартирному обліку при виконкомі міської ради, станом на 30.01.2019 з урахуванням попередньо прийнятих рішень виконкому про взяття та зняття громадян з квартирного обліку (додається).
- Координацію роботи щодо виконання даного рішення покласти на спеціаліста 1 категорії з житлових i квартирних питань та координацii роботи з ОСББ Кухаренко Н.О., контроль – на секретаря виконкому Алексєєва В.Я.
Міський голова С.В.ЯЩЕНКО