Виконавчим органом міської ради є виконавчий комітет та його апарат, робота яких спрямована на здійснення виконавчих функцій і повноважень місцевого самоврядування у межах діючого законодавства України. Вона націлена на розв’язання повсякденних проблем мешканців нашої громади і стосується кожного із нас. Робота виконавчого комітету за звітній період була направлена на виконання повноважень, наданих виконкому згідно ст.ст. 27-41 Глави 2 «Повноваження виконавчих органів сільських, селищних, міських рад» Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», інших законодавчих актів, а також на виконання «Програми економічного та соціального розвитку міста Українська на 2017 рік». Завдяки цілеспрямованій роботі виконавчого комітету та депутатського корпусу вдалося забезпечити нормальне функціонування міста у 2017 році та досягти певних позитивних результатів у забезпеченості життєдіяльності нашого міста.
Головною метою Програми економічного та соціального розвитку міста Українська було поліпшення якості життя населення міста за рахунок ефективного управління бюджетом міста.
Основними пріоритетами в роботі Української міської ради на шляху досягнення поставленої мети були визначені:
- Забезпечення надходження коштів до бюджету в запланованих обсягах та їх ефективне використання;
- забезпечення ефективності функціонування бюджетної установи, мінімізація видатків на її утримання;
- ремонт доріг;
- освітлення вулиць міста.
У 2017 році доходи бюджету склали 2 млн. 955 тис. 220 грн., у тому числі
по загальному фонду – 2 млн. 348 тис. 200 грн., по спеціальному фонду – 607 тис. 020 грн.
Головними бюджетоскладаючими видами доходів були:
- єдиний податок – 1 млн. 065тис. 160 грн.;
- земельний податок -179 тис. 500 грн.;
- екологічний податок – 150 тис. 750 грн.;
Видатки бюджету міста по загальному фонду – 2 млн. 386 тис. 814 грн.,
спеціальний фонд – 938 тис. 058 грн.
Станом на 01.01.2018 року:
Надходження орендної плати за землю становить:
– від юридичних осіб – 725 тис. 790 грн.;
– від фізичних осіб – 88 тис. 690 грн.
Від продажу земель не с/г призначення до бюджету надійшло – 325 тис. 010 грн.
В повному обсязі виплачено заробітну плату працівникам виконкому міської ради за 2017 рік в розмірі 1046936 грн. та нарахування на з/п – 233679 грн., та благоустрою 380804 грн. Відшкодування коштів на відрядження у сумі 4234 грн..
Зокрема заробітна плата:
– міського голови – 106929,19 грн.;
– заступника міського голови – 107978,05 грн.;
– інших працівників виконкому – 8320028,56 грн.
З метою підтримки незахищених верств населення було виділено матеріальну допомогу:
- на лікування 53 особам загальною сумою -35 тис. 500 грн.;
- на поховання 9 особам загальною сумою – 4500 грн.;
- на вирішення побутових проблем 3 особам загальною сумою – 2000 грн.;
- до Гірницького територіального центру було направлено 4 чоловіка.
Учасникам бойових дій було надано матеріальну допомогу у розмірі 8000 грн. на особу.
У 2017 році видано 12 ордерів на житло, з них 4-позачергових, 8 – першочергових.
З метою благоустрою міста:
– закуплено та висаджено троянд на суму 15 тис. 500 грн у кількості 500 шт., дерев – слива -200 шт. на суму 44 тис. грн, кущі самшиту – 300 шт. на суму 10 тис. 500 грн., ялинка – 25 шт. на суму 37 тис. 500 грн., сакура – 10 шт. на суму 4 тис. 500 грн., яблуня – 5 шт. на суму 3 500 грн., горобина – 20 шт. на суму 16 тис. грн., кіриоптерес – 20 шт. на суму 1000 грн, кельрейтерия – 2 шт. 400 грн., цистерна на штамбе – 50 шт. 2 тис. 250 грн., туя – 3 шт. – 2тис. 700 грн., бояришник – 6 шт. – 4200, будлея – 15 шт. на суму 830 грн.
– придбано трактор – 150 тис. грн.
– придбано фарбу для доріг на суму 9,900тис.грн.;
– придбано міні-трактор на суму 150 тис.грн.;
– придбано сміттєві урни 489 грн. за од. у кількості 9 шт., контейнерів для сміття на суму 85 тис.100грн у кількості 37 шт.
– виконано фарбування дитячого майданчика;
– побілка бордюр та стовпів по вул. Первомайська та Чкалова;
– заміна лампочок та ліхтарів на лініях зовнішнього освітлення;
– завезено 67 т. піску на суму 12 тис.60грн;
– виконано фарбування дитячого майданчика;
– побілка бордюр та стовпів по вул. Первомайська та Чкалова;
– заміна лампочок та ліхтарів на лініях зовнішнього освітлення – 38 шт.;
– встановлено мостик по пров. Ливневий біля буд. 40 по вул. Первомайська (9 тис. 900 грн.)
Розроблено схему технічної документації землеустрою для встановлення меж міста.
Закуплено пального для службового транспорту на суму 18464 грн., запчастин на суму 26589 грн.. Придбано канцтоварів протягом року на загальну суму 56672 грн., Оплачено засоби зв’язку на суму 5743 грн., теплопостачання – 105884 грн., водовідведення та водопостачання – 3057 грн., електроенергія – 181795 грн., з них вуличне освітлення – 156595 грн., виконком – 25200 грн.
Проведена робота по виготовленню схеми технічної документації землеустрою для встановлення меж міста Українська;
Пропонується укласти та провести експертизу на проведення кошторису зовнішнього освітлення.
Крім того:
– заміна вікон у адміністративній будівлі – 68 тис. 711 грн.
– виконано побілку та фарбування будівлі міської ради – 31598грн.;
– ліквідовано стихійні звалища по вул. Б.Хмельницького, Пушкіна та пров. Ливневий, пров. Базарний, вул. Перовмайська;
– послуги щодо поставки питної води – 758 грн.;
Виконано Програму проведення соціально-культурних заходів на суму 76тис. 697 грн.
За звітний період було проведено, 14 засідань міської ради на яких прийнято 125 рішень, 13 засідань виконкому, на яких прийнято 98 рішень, видано довідок громадянам – 713, з них : довідок про склад сім’ї – 364, соціальних довідок – 51, довідок на отримання субсидій – 107, та інших – 191, розглянуто звернень громадян – 82, з них 6 звернень через органи вищого рівня – Донецьку облдержадміністрацію, Селидівську міську раду, близько 31% звернень громадян вирішуються позитивно на користь заявникам. Розглянуто вхідної документації – 372, надіслано 656 листів на підприємства, організації та інше.
Виконкомом міської ради проводиться відповідна робота по дотриманню вимог чинного законодавства при реєстрації актів громадського стану, розгляду звернень громадян, до делегованих повноважень державної влади віднесено вчинення нотаріальних дій.
Так, виконкомом Української міської ради за 2017 рік видано: заповітів – 33, довіреностей – 321, заяв – 57; зареєстровано: народжень – 40, одружень – 60, смертей – 196, проведено поховання 6 безрідних осіб.
Здійснюється контроль за дотриманням вимог законодавства щодо захисту майнових (житлових) прав неповнолітніх, дітей-сирі та дітей позбавлених батьківського піклування. Проводиться постійно обстеження матеріально-побутових умов кризових, багатодітних, малозабезпечених сімей та сімей , які мають на своєму утриманні дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування. Органом опіки ведеться робота з виявлення на ранній стадії сімей, які не спроможні або не бажають виконувати належно свої батьківські функції.
За 2017 рік виконкомом Української міської ради прийнято 32 рішення з питань опіки та піклування, з них: «Про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування» – 4, «Про надання статусу дитини-сироти» – 9, «Про призначення опікуна (піклувальника)» – 6, «Про надання дозволу на вчинення правочинів» – 5, та інші – 8.
На 2018 рік розроблена та затверджена Програма економічного і соціального розвитку м. Українська. З основних пріоритетів цієї програми є:
– забезпечення соціальною грошовою допомогою мешканців міста Українська, а також допомога особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України, районів проведення антитерористичної операції, допомога дітям з онкологічними захворюваннями та дітям-інвалідам;
– відновлення ліній зовнішнього освітлення;
– поточний ремонт автомобільних доріг, що перебувають у незадовільному стані;
– на обрізку дерев та кронації сухих аварійних дерев в міському бюджеті передбачено – 40 тис. грн.;
– на придбання саженців передбачено 40 тис.грн.;
– придбання спеціалізованих мусорних контейнерів – 20 тис.грн.;
– впровадження екологічно – чистих, енерго- та ресурсозберігаючих технологій (освітлення вулиць енергозберігаючими лампами);
– продаж 2 земельних ділянок, очікувана вартість – 100 тис. грн.;
– виділення коштів у сумі 110 тис. грн. на виготовлення проекту землеустрою щодо встановлення меж м. Українська Української міської ради.
– виділення коштів у сумі 120 тис. грн. на захід «Розробка схем оптимізації систем теплопостачання в м. Українську
– виділення 190 тис. грн. на придбання запчастин для спеціалізованого автомобіля КП «Комунальник» м. Селидове, яке визначено як виконавець послуг з збирання, вивезення і розміщення твердих побутових відходів на території м. Українська, відповідно до результатів конкурсу;
– підготовка, організація та проведення земельних торгів у формі аукціону;
– з метою удосконалення інноваційних механізмів, залучення громадськості, до розподілу коштів міського бюджету м. Українська та розвитку демократичного процесу обговорення громадою напрямів використання бюджетних коштів міською радою виділено кошти у сумі 52 тис. грн. для провадження Програми «Бюджет участі».